RM12006 (12" / ) R.A.N.D. MuzikRM12006 Połamany house i electro z Melbourne. Podnoszące na duchu pady, sprężysty bas i ogólna atmosfera późnonocnego wzmożenia. Muzyka dla wielorybów-breakdancerów |
Fuck Yo Feelings (gatefold) (2LP / ) Loma Vista7213533 Live-jazz nagrany na „pociachany” sposób, jakby przy samplingu działał tu J Dilla. Mieszanka mocnej perkusji, nu-soulu, kosmicznych klawiszy, funkcjonalnego rapu. Ta płyta powstała w 2 dni! |
Fuck Yo Feelings (CD / ) Loma Vista7215154 Ten boom-bapowy jazzowy mikstejp pianisty z Blue Note to 71-minutowy zapis imprezy. Goście (m.in. Herbie Hancock, Mos Def) wchodzą, wychodzą, dorzucają bit, solówkę albo rap i coś spożywają! |
Exodus (Coby Sey Rework & Who's The Technician Remixes) (12" / ) MICMIC005 Zaskakujące remiksy greckiego jazzu granego na fletach. Wszystko tu pocięli i poszatkowali szef labelu Wah Wah Wino oraz znany z Whities kolega Miki Levi, producent Deana Blunta i Tirzah |
Dark Matter (2LP / ) ExodusXOLP001 Taneczny, grime'owy(!) jazz od londyńskiego Questlove'a. Odświeżająca i świetnie brzmiąca płyta. Postać znana z grania z Four Tetem, Sons of Kemet, ale i ze ścieżki Beyoncé do „Króla Lwa” |
Never Forever (12" / ) R & S RecordsRS2002 Połamany, ale długi hipnotyzujacy i wycofany techno-numer wyjadacza z Oksfordu oraz byłego członka UNKLE. Po drugiej stronie melodyjna UK-bassowa przeróbka młodszego producenta z okolic R&S |
1985 (12" / ) Scissor & ThreadSAT046 Bardzo ładnie rozplanowana EPka producenta znanego z Moods & Grooves i Rhythm Section. Od jazzowych brejków i brejkbitów w stylu 4hero aż po elegancki głębszy, saturowany tech house |
DJ-Kicks: Mr Scruff (Gatefold) (2LP+MP3 / ) !K7 RecordsK7387LP Numery z miksu manchesterskiego weterana z Ninja Tune. Gitarowe piosenki, dancehall, jazzujący breakbeat, Max Graef, Alexander Robotnick i latynoskie rytmy. Czyli od Sasa do Lasa |
Oto No Wa: Selected Sounds Of Japan 1988-2018 (2LP / ) Music For DreamsZZZV19007 Zamiast mądrego artykułu. Składanka łącząca japońską environmental music z chilloutem lat 90., trip-hopem i późniejszymi jazzowymi brejkami. Yoshio Ojima, kawasakijscy Beastie Boys i Susumu Yokota |