Quiet Music 2 (LP / ) Telephone Explosion TER063 Próba zwrócenia uwagi na artystyczny wymiar twórczości jednego z wynalazców współczesnego funkcjonalnego ambientu i laureata 2 nagród Grammy. Płyta dedykowana pustyni i pustynnej ciszy |
Quiet Music 1 (LP / ) Telephone ExplosionTER062 Od nieco wzgardzanego pioniera ambientu z Kalifornii. Nagrania przyrody i niebiańskie pady, pod film do ćwiczenia jogi. To pierwsze wydanie tego utworu z końca lat 80. |
Many Moons (LP / ) OffworldOFFWORLD006 Australijskie techno lat 90. to nie tylko DJ HMC – jest tyle do odkrycia! Adelaide nazywa się tamtejszym Detroit. Stamtąd był też mikrolabel Offworld ukraińskiego producenta, na którym wyszły te numery |
Planar Array (LP / ) Artificial DanceAD009 Na labelu Interstellar Funka. Grecka zimna fala ma się dobrze i coraz mocniej wchodzi w klubowe tematy. Producent z amerykańską ksywą wraca z płytą wolną i ciężką jak Olimp. Dla fanów Digital Tsunami |
Uzelli Psychedelic Anadolu (gatefold) 180g (LP / ) Uzelli1323-3 Kawałek historii. Zmienne dzieje kraju na przełomie lat 70. i 80. na dobre zmieniły turecką psychodelię. Muzycy zaczęli korzystać z elektroniki i śpiewać o nieoczywistych sprawach. Czuć tu napięcie! |
Dub Dub Dub Dub Dub - The WMNW Remixes (LP / ) Glowing PinGBR024 Po świetnie przyjętym „Instrumentalmusik Von Der Mitte Der World” Jan Schulte z perkusistą biorą do współpracy współczesnych Geniale Dilletanten, klimaty Salon des Amateurs, ale są też szybsze motywy! |
Highlight (180g) (LP / ) No PaperR120LP Jazz, minimal music, ale i inspiracje Four Tetem oraz 4 Hero. Skromny, jakby nieco wycofany, a zarazem barwny i natchniony. Pierwszy od 6 lat album duetu |
Arena (LP / ) The RoundtableSIR013LP Fusion-jazzowe granie w stylu „Headhuntera”, ale jest tu też miejsce na popisy i big-bandowy wyczes, a wszystko prowadzi saksofon |
Celulitis Illuminati (LP / ) StaalplaatSP-DELTA Dadaistyczne piosenki i kolaże od niderlandzkego trefnisia, kombinatora i fanatyka kolumbijskiej Cumbii. Postkolonializm, postmodernizm, post-rozsądek. Przyczynek do muzyki „postklubowej” |