![]() Glitterbox: Hotter Than Fire Part 1 (gatefold) (2LP / ) GlitterboxDGLIB22LP1 Disco-house'owe hity i przeróbki z miksu didżeja, który jest głosem nośnej audycji/imprezy z Ibizy. Diwy, fanfary, filtrowane melodie, Morales i Jamiroquai, to nie jest miejsce dla smutasów |
Touched Electronix 004 (green vinyl) (2LP / ) Touched ElectronixTE004 Freestyle'ujący i rozmarzony braindance najwyższej próby. Od geniuszy pozamykanych w sypialniach. Dziwne stroje, połamane bity, wspaniały wokalny remiks Plaid, tajemnicze pseudonimy gwiazd |
![]() More Or Less Disco: Partyfine Volume V (2LP / ) PartyfineFINE058LPV Francuskie współczesne zmechanizowane disco. Zawiera niepublikowany numer Dmitrija z Paryża. Dla nieuleczalnych hedonistów i fanów starego Ivana Smagghe! |
Worst Greatest Hits Vol. 1 (2LP / ) WorstWORST004 Przegląd klubowych dźwięków poniżej 100 BPM od festiwalu Postive Education. Głównie spowolniony trance, ale są też motywy trip-hopowe, tribalowe i dubowe. To wciąga! |
The Clouds Know (gatefold) (2LP / ) ManaMANA9 Magiczny, immersywny album pełen modularnych dźwięków, jazzowych i orkiestrowych sampli. Superduet bohaterów muzyki klubowej wraca po albumie na Perlonie i „Re: ECM” i znów daje popis |
Duch (2LP / ) Ars Mundi / Art RecoAMS010RLP Płyta, która była „Duchowym przebudzeniem” Budzyńskiego. Po raz pierwszy na winylu. Jest thrashowo, ale i biblijnie. Mastering w Abbey Road Studios |
![]() Special Edition Part 1 (Coloured Vinyl Edition) (2LP / ) The DropDRP028CLP Mieszanka digi-dubu i jazzowego R&B od jednej ze słynniejszych nowozelandzkich grup. Wszystko tu wypolerowane oraz kolorowe. Można się zastanawiać, jaki jest kierunek tych muzycznych poszukiwań... |
![]() Special Edition Part 1 (Black Vinyl Edition) (2LP / ) The DropDRP028LP Jazzujące duby i R&B z iście biesiadnym zacięciem. Na Antypodach jest trochę na opak. Z „żywymi” instrumentami, ale i mocno akcentowanym syntezatorami brzmieniem i do tego optymistycznymi wokalami |
Super-Sonic Family Vol. One (2LP / ) Super-Sonic JazzSSJ08 Przegląd współczesnej holenderskiej sceny jazzowej. Jest brejkowo, z pewną dozą elektroniki. Raz bardziej dynamicznie, raz progresywnie, a czasem nawet z trapowym podtekstem („2077”!) |