![]() Canette EP (12" / ) Pura Vida Sounds / Heavenly SweetnessPVS011VL Współczesny afrobeat z Lyonu. Na 1. stronie psychodelicznie i synthowo, a na 2. funkowy cover standardu Serge'a Gainsbourga. Wszystko dosyć kwaśne |
Super Disco (12" / ) RoyerRR002 Dynamiczny i świetnie brzmiący afrobeat z Kamerunu. Na stronie A anglojęzyczny parkietowy sztos, który przyśpiesza w trakcie, na B synthowo-gitarowa disco-hipnoza. Rzadkość z 1978! |
Dar Disku Edits Vol. 1 (12" / ) Dar DiskuDDV001 Edity weselnych traków z Algierii (Cheby Yaminy), Syrii (Saryi Al Sawas) i Indonezji, choć z arabskimi wokalami (Orkes Kelany Rii). Wszystkie potraktowane na sposób hi-NRG przez saudyjskiego Irlandczyka |
Retour Au Club Meduse (gatefold) (2LP / ) SpacetalkSTLKLP007 Świetna diggerska robota szefa tytułowego śródziemnomorskiego klubu, zorientowana głównie na 80sowe półanonimowe i b. rzadkie 7''. Dużo kobiecych głosów, od flamenco, przez electro, europop i zouk |
![]() A Gospel Excursion Vol. 2 (12" / ) ExcursionsEXC006 Nieoficjalne disco edity gospelu i religijnego funku lat 70. i 80. Od proto-house'owych klimatów po numery w duchu R&B oraz latynoskie |
Play Disco Specials (LP / ) Mr BongoMRBLP218 Wznowienie ultra-rzadkiego jazz-funku z RPA z 1976, które omyłkowo ukazało się na składance muzyki z Karaibów. Muzyka wysmakowanej celebracji. A2 jest bez przerwy grywane przez Theo Parrisha |
Look Into My Eyes / Express (12" / ) Be With RecordsBEWITH012TWELVE Repress turbo-rzadkiego czarnego jazz-funku z Factory Records (tak, tego od Haçiendy i „24 Hour People”). Żywa energia i studyjne sztuczki. Gościnnie perkusista A Certain Ratio i Bernard Sumner z New Order |
Belpaese 007 (12" / ) Belpaese EditsBELP007 Nieoficjalne balearic-boogie-edity muzyki północnych Włoch lat 70. Na warsztacie m.in. bossanova słynnego duetu Toquinho & Vinicius, space-disco grupy Lolliman i psych-rock Luigiego Venegoniego |
![]() Inner Vision (12" / ) Monte CristoMOCR004 Po raz 1. na singlu, oficjalnie: rzadkie, hitowe piosenki nigeryjskiej odpowiedzi na Steviego Wondera. Disco-pop, highlife a nawet karaibskie tropy. Uwaga na zabójczy cover numeru Cliffa Richarda |